به کجا پناه ببریم

حمایت از حیوانات

به کجا پناه ببریم

حمایت از حیوانات

خداوند خروش

بعد از مدتها هنوز هم علاقه ای به نوشتن اینجا ندارم چند روزیست نوشتن زندگینامه یک سگ گریت دین را شروع کرده ام که میتونین در وبلاگ خداوند خروش www.poan.orq.ir از زبان خود این سگ بخوانید و همچنین عکسهاشو ببینید حتما براتون جالب خواهد بود

نظرات 17 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://2x.blogfa.com

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ رفتم وبلاگ سگرو دیدم

سلول جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://gp.persianblog.ir

سلام .
... پای در راه بنه و هیچ مپرس/خود راه گو یدت که چون باید رفت

سلول یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ق.ظ

سلام دوباره . چنانچه ممکن باشد از پناهگاه وفا بیشتر بنویسید
چون سایت آنجا هنوز در دست ساخت است و در سایت حامیان
نیز خبر تازه ای از آنجا نیست .

ملوس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ

انوشه نازنینم وبلاگ جدید ت عالی بود
قالب جدید هم قشنگه اما من قبلی هم بیشتر دوس داشتم
موفق باشی

فاطمه رادمنش پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://zarabanekaenat.blogfa.com

انوشه عزیز من فاطمه هستم بیست و چهار سالم هست و تاتر خوندم وبلاگ بسیار زیبایی دارید و محتوای بسیار زیباتر و این نوشته ( من صداقت را در چشمان موجودی . . . ) حسی رو در من زنده کرد که شاید الان برای من خیلی دردناک باشه به هر حال امیدوارم در انجمن بتونم کمکی باشم و همچنین دوست خوبی برای شما . فاطمه رادمنش

فرزند ایران یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://zadgahamiran.blogfa.com

نظرسنجی‌هایی برای انتخاب بهترین وبلاگ زیست‌محیطی، برترین نوشته و برترین سبزنویس سال 86
به دنبال کار ارزشمندی که سال گذشته، فرداد دولتشاهی عزیز، مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی «همنهاد» سامان داد، اینک با کسب اجازه از او و نظرخواهی از همه دوستان سبزاندیش اقدام به برپایی نظرسنجی‌هایی برای انتخاب بهترین وبلاگ زیست محیطی، برترین نوشته و برترین سبزنویس تازه وارد در سال 1386 از بین لیست وبلاگ‌های زیر کرده‌ام.
دوستان، توجه داشته باشند که چنانچه وبلاگ دیگری مد نظر دارند، می‌توانند نام وبلاگ مورد نظر خود را در بخش نظرات نظرسنجی قید فرمایند. همچنین راجع به دو نظر سنجی دیگر دوستان سبزاندیش تعیین کننده انتخابها می‌باشند. بنابراین با درج مشخصات برترین نوشته و برترین سبزنویس جدید زیست محیطی در سال 1386، فقط در قسمت نظرات نظرسنجی در ایجاد دو نظرسنجی جدید همکاری نمایید.
گفتنی آن که این نظر‌سنجی‌ها تا پایان فروردین‌ماه سال 1387 ادامه می‌یابد و سپس اقدام به معرفی سه وبلاگ برتر سال جاری خواهد شد.

در مورد اهدا جوایز به منتخبین نیز، آماده کسب نظرات ارزشمند دوستان هستم.

اینک تقاضا دارم هم در این نظرسنجی سبز شرکت فرمایید و هم خبر آن را به دوستان‌تان اطلاع دهید و لوگوی آن را در تارنماهای خویش منتشر سازید.

سلول چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://gp.persianblog.ir

انوشهء گرامی . سلام و سال نو مبارک .

شاد باشید و موفق .

امید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://2x.blogfa.com

سلام رفیق اومدم که سال نو را بهت تبریک بگم
لطفا از این به بعد منو با عنوان باغ رویایی لینک کن.

سپاس
بای

مژگان جمشیدی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://jamshidi6.blogfa.com

با امید به اینکه وسعت دلتان هیچ وقت رنگ غبار نبینه و همیشه گنجینه زلال محبت باشه سال جدید را به شما و خانواده محترم تبریک می گویم

الیاس پهلوان یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://gerivan.mihanblog.com/

سلام
ضمن تبریک مجدد سال نو و آروزی سالی خوب برای همه ،به اطلاع می ساند " گریوان " باعنوان "دوستانه با طبیعت در13 - سیزده بدر با ذرات خاک وبوته ودرخت و...که درتماس بودیداول سلام ودربرگشت خداحافظی کنید " به روزشد.
http://gerivan.blogfa.com/
http://gerivan.mihanblog.com///
http://gerivan.persianblog.ir/
http://www.gerivan.iranblog.com/

سید محمد امین ابراهیم زاده یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://HEB-ENVIRONMENT.BLOGFA.COM

سلام
من مدیر وبلاگ هسته علمی محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز هستم
لطفا لینک منو اینجا بکذارید
با تشکر

احسان صناعی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.whitevet.wordpress.com

با سلام
کارگاه اموزشی"درمان اختلالات اعصاب وروان با استفاده از حیوانات دست اموز" در تاریخ 12و13 اردیبهشت ماه در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار میشود. از تمامی علاقه مندان دعوت میشود حد اکثر تا تاریخ 5 اردیبهشت ثبت نام نمایند.
در این دوره درباره رفتارشناسی حیوانات و اشنایی با نژادهای حیوانات و بررسی اختلالات قابل درمان با این روش بحث میشود.
هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه تهران 150000 ریال و برای سایر افراد 450000 ریال می باشد.
ضمنا در پایان دوره گواهی رسمی از دانشگاه تهران اعطا میشود.
محل ثبت نام:تهران-میدان انقلاب-خیابان ازادی-دانشکده دامپزشکی ساختمان اناتومی دفتر دکتر رادمهر.
تلفن تماس: 66900044 - 09359663627

احسان صناعی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.whitevet.wordpress.com

سلام
وبلاگ ما بروز شد.

دانشجویان شرکت کنندگان کارگاه آموزشی "درمان اختلالات اعصاب و روان با استفاده از حیوانات دست آموز" با تخفیف و با هزینه ی 25000 تومان می توانند شرکت کنند.

منتظر شما همفکر گرامی هستیم

مجابی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

با اهدا سلام

باستحضار میرسانم

در آخرین جلسه هیات مدیره مرکز صلح ومحیط زیست قرار شد روز دوم اردیبهشت سال ۸۷نشستی باحضور وب نویسان محیط زیست برگزار کنیم .


قطعا آشنایی متقابل وبلاگ نویسان فرهیخته و عزیزی که با علاقه خود به بیان مطالب محیط زیست می پردازند،می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی حقیقی آشنایان در فضای مجازی باشد!

از آنجاییکه روز زمین پاک نزدیکترین مناسبت محیط زیستی بود برای زمان برگزاری انتخاب شد .

بدینوسیله از آن نگارنده فرهیخته ومدیر وبلاگ متواضعانه تقاضا می کنم در این هم اندیشی شرکت فرمایید.



سخنران افتتاحیه :سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار رییس مرکز صلح ومحیط زیست

زمان : دوم اردیبهشت سال۱۳۸۷ ساعت ۱۵ الی ۱۸

مکان :سالن همایش ستاد کارآفرینی شهر تهران

واقع در : شهرک قدس فاز ۶ ایوانک غرب نبش گل افشان جنوبی

با احترام

سید محمد مجابی

دبیربرگزاری

سپهر ابراهیمی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://shekarchian.blogfa.com

با درود.

به خاطر نظرتان در وبلاگم سپاسگذارم.
در مورد اینکه شکارچیان عشقی به حیوانات ندارند باید واقعیتی
را عرض کنم متاسفانه در ایران گرفتن مجوز حمل سلاح وپروانه شکار را به هر کسی که بخواهد میدهند. حتی کسانی هستند که بیماری روانی دارند . من کسانی را دیده ام که حتی با دیدن یک گربه در خیابان به طرف او سنگ پرتاب میکرده خب یه همچین اشخاصی وقتی تفنگ دست بگیرند معلوم است که میخواهند که عقده های خود را سر این حیوانات خالی کنند وبه هر طریقی که بتوانند حیوانات را میکشند حتی با مسموم کردن و...
ولی شکارچی واقعی کسی است که از چیزی که لذت نمیبرد از زجر کشیدن حیوانیست که میخواهد شکار کند برای همین لحظه شکار همیشه به این فکر میکند که چگونه حیوان را با کمترین زجر شکار کند ولی همان حیوان در طبیعت اگر به صورت طبیعی بمیرد مرگی زجر اور و طولانی در اثر بیماری یا سرما خواهد داشت حال انکه اگر شکار شود انقدر سریع میمیرد که حتی لحظه ای درد را احساس نمیکند ((به خاطر اینکه گلوله های شکاری سرعتی بالای سرعت صوت دارند و قبل از اینکه درد ایجاد شود اعصاب محیطی را نابود میکنند)) . شکار تروفه که باید به نظر من تنها شکار مجاز بشود . اختصاص به حیوانات پیری دارد که از نظر ژنتیکی ارزش خود را از دست داده اند . این تروفه ها اجازه نمیدهند که حیوانات جوان وسالم ژن خود را به نسل های بعد انتقال بدهند . که باعث میشود نسلهای بعد از نظر ژنتیکی وسلامت افت کنند. وهمچنین معمولا حیوانات پیر قادر به جفت گیری با تمام ماده های گله نیستند که این باعث میشود که افت جمعیتی نیز در زیستگاه اتفاق افتد . که این هم برای نسل خود حیوان وهم برای ادامه بقای گوشتخواران طبیعت بد است زیرا تعداد طعمه ها برای زیست انها کاهش پیدا میکند.
در مورد حس شکار هم باید بگویم همان حسی است که انسانهای ازاده ای مانند سرخپوستان از در طبیعت بودن میبردند و همچنین یک حس مبارزه ورقابت .

سپهر ابراهیمی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.shekarchian.blogfa.com

با درود.
بانو شمس من چند وقتی است که دیگر کاری به کار این دشمنان شکار ندارم یا لااقل در وبلاگ هایشان کامنت نمیگذارم.
ولی این به اصطلاح حامیان طبیعت هنوز بیخیال نشده اند. البته شاید حق داشته باشند.
در باره اشتی شکارچیان و ضد شکارها فکر نمیکنم که موثر باشد چون در ذات ما ایرانیهاست که خود را برتر از دیگران بدانیم ودیگران را گمراه و احمق و... بپنداریم و بر حق بودن خود را با حقیر کردن دیگران اثبات کنیم . این خصیصه ذاتی ما ایرانیان شده . بدون اینکه فرنودی برای رد نگرش دیگری بیاوریم سعی میکنیم با برچسب زدن به افراد و سفسطه پرداختن به گوینده ((جوجه شکارچی و...)) او را به اصطلاح سوسک کنیم و احساس کنیم که فلانی شکست خورد و....
ولی من فکر میکنم شما این خاصیت جوش دادن طبیعت دوستان را به هم داشته باشید.چون به شما نمیتوانند برچسب سادیست و ... بزنند.
در مورد کسانی که انقدر کوته فکر باشند که انسانها را به خاطر جزم اندیش نبودن و اظهار عقیده رها کنند وبگویند چون با "من" نیست پس بر من است هم بهتر است انهارا به حال خود وا بگذارید .
پاینده باشید.

احسان صناعی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.nicvet.com/

salam..mese sag pashimoonam az dampezeshki khoondan goore babaye heyvoon o harchi her chi parandas..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد